Strony

21 lipca 2014

Działka #2

Hejcia!

Jak tam Wam leci?
Bo ja cały czas się zastanawiam jak mam się wywiązać z tylu zdjęć.! :)
Na działce nacykałam ich około stu o.O plus
jeszcze nie wstawiłam zdjęć z Meeta który był przed zakończeniem roku >.<,
a już w środę wyjeżdżam na wieś.
Później kolonie no i rok szkolny. Jak tu się z tego wszystkiego wywiązać!?
A na dodatek kupiłam już Dal, która prawdopodobnie przyjdzie jak ja wrócę od cioci ze wsi.

Ups!
Trochę się wygadałam! 
XD
Miała to być niespodzianka (chociaż wcześniej już coś o Dalu paplałam).
Tak jest to My Select Dal Frara.
I tak cały czas zastanawiam się nad imieniem.

Dziś jakoś lepiej mi idzie przynudzanie, ale nie 
chcę Was do siebie zniechęcać
i to w wakacje! :)

Dzisiaj zdjęcia Alice, które podzieliłam na dwie części,
bo jak można było się spodziewać jest ich najwięcej !!! 
:) :) :)






Ogień...

...a tu Alicja, która sobie przy ni siedziała


 No a tu pare zapomnianych zdjęć kotki:







A bonusikiem dzisiejszego posta będzie moja...
Lagigoona Grant:


(Jest to połączenie mojej Lagoony i Gigi)

P.S. Napiszcie w komach czy w 3 części mają być zdjęcia Lagoony (normalnej nie Lagigoony)
czy druga część zdjęć Alice


Papatki!

7 komentarzy:

  1. Laga. Czy ta Lagoona to jest z Dance Class?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Tylko taką mam, więc zbyt dużego wyboru nie było XD

      Usuń
  2. Boziu, to zdjęcie Alice przy ogniu jest genialne! :D
    Śliczne zdjęcia. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicja <3 cudowny model <3 te trampki są z pullip family, tak? ^^
    Najbardziej podoba mi się to zdjęcie przy ogniu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Pullip Clasicall Alice!

    OdpowiedzUsuń