Strony

4 sierpnia 2014

Omijam posty! Czemu?

Ostatnio nie pisałam, bo byłam na wsi
i wróciłam w sobotę wieczorem. Do dzisiaj też nic nie napisałam.
Mam bardzo zajęte wakacje i nie mam w ogóle czasu dla bloga i dla Alice :(
Za to bardzo się cieszę, bo w środę jadę na kolonie :D, 
ale znowu mnie nie będzie :(

Skąd wziął się tytuł posta?
Może pamiętacie w ostatnim poście napisałam, że wstawię
"Działka #4", a tu klops.
Nie wypaliło. Mam do odrobienia 4 posty.
Proszę nie bijcie, za to, że nie dotrzymuje słowa.

Zostało na jeszcze wyjaśnienie "Czemu?". (To już powinno Wam się spodobać).
Spełniło się moje marzenie - dostałam konia.
Nie no żartuje,
ale spełniło się moje inne marzenie - (już chyba wszyscy wiedzą jakie)
dostałam Dal. I nawet nie miałam problemu z wymyśleniem jej imienia. Jak ją zobaczyłam 
od razu wiedziałam jak ją nazwę.
Ale Wy dowiecie się za chwilkę XD.

Zapraszam na małe foto-story:

legenda:
A:  - Alice
J: - Ja
M: - Dal


A: Nareszcie wróciłaś! Przytul się!

*przytulas*

J: Choć Alice muszę Ci coś pokazać. Na pewno się ucieszysz.
Tylko zamknij oczy!

*idzie*


J: Jeszcze chwileczka!


J: Dobra, możesz otworzyć oczy!


A: Czy to?! Czy..?
J: Tak, to Twoja siostra!


A: Och, siostrzyczko przytul się
J: Może najpierw ją rozpakuję XD
A: No dobra.

-Oto ona-


-Zdjęta pokrywka-


 A: Szybciej!
J: To moja "Wielka Chwila"!

-Opakowanie z tyłu-

-Wolność...i radość-

Taaa Daaa:


A: Cześć, jestem Alice i będę Twoją ...


M: Cześć, ja jestem May (czytaj: Mej)
A: A ja Alice i jak mówiłam będę Twoją starszą siostrą! 
(*Alice była trochę zdenerwowana, bo nie lubi jak jej się przerywa*)
M: Siostrą?
Zawsze marzyłam o siostrze!
A: Ja też.




Tu wstawię taki trochę inny bonusik niż zwykle:

M: Cześć, słyszałam, że będę bohaterką bloga: Dolls' Dreams ♥, więc chciałam Wam 
opowiedzieć trochę o sobie. Jestem May. :)


M: A to moja siostrzyczka: Alice.


M: Bardzo lubię  różowy kolor...


M:...i czekam aż Marysia uszyje mi jakieś stroje.
Nie mogę przecież chodzić w samym ręczniku. Prawda? XD 


A: Moja mała, kochana siostrzyczka!


*facepalm*


Zdjęcia są okropne, nawet nie były robione lustrzanką. 
Ale chyba wiecie jak to jest dostać Dal lub Pullip.
Ręce się trzęsą z podekscytowania itp.

Teraz lala jest już przebrana i czeka na zdjęcia.
Cudna jest!♥

May ma urodziny 30.07. Jest dokładnie 3 miesiące młodsza od Alice.
(Alice ma urodziny 30.04)  

Na koniec chciałabym bardzo podziękować Majorce.
Gdyby nie ona nie poznałabym piękna tego modelu. Mało nie wiedziałabym, że taki
model istnieje. I gdyby nie ona na pewno nie kupiłabym Dala
(Kiedyś ich nie lubiłam. Nie wiem czemu, przecież są
takie śliczne i słodziutkie) 

M i J: DZIĘKUJEMY!
A: A ja też chcę podziękować

P.S. Przepraszam, że zapomniałam zrobić zdjęć do ostatniego
 krótkiego dialogu


bYe!

4 komentarze:

  1. Gratuluję, to świetny model, i nie ma za co dziękować bo równie dobrze każdy mógł mieć dala frarę. ;) Frary się mnożą na blogach. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Jest cudna! Mi też się kiedyś Dale nie podobały ;) Nie mogłam na nie patrzeć. Ale zobaczyłam na allegro moją Chicken
    (Dal Edge) wiedziałam, że musi być moja ;)

    OdpowiedzUsuń