Strony

4 sierpnia 2014

May - udało się

Tak to już dzisiaj drugi post. Piszę go, żeby wstawić zdjęcia May,
które zrobiłam przed chwilką. Muszę je wstawić, bo później znowu mi coś wypadnie i nigdy 
nie pokaże Wam jej pierwszej sesji.

Udało mi się przesłodzić May i o to mi chodziło.
Jak ją kupowałam, to pierwsze o czym pomyślałam: Wsadzić ją w jakieś różowe
ciuszki dać króliczka.
Udało mi się to zrealizować. Niestety to tylko jeden stój, a ja będę musiała jej uszyć ich dużo więcej.
W ogóle muszę zainwestować w moje lalki trochę kasy
i czasu, bo już nie mam co na nie zakładać.

Już dzisiaj było trochę przynudzania, więc teraz już nie 
będę się rozpisywała.

  
                             

Zdjęcia mojej nowej ślicznotki, ale 
nie martwcie się mam tyle zaległych zdjęć Alicji, że jeszcze 
za May będziecie tęsknić.















Bonus:
Danbo, robiony przeze mnie

Pa! 

4 komentarze:

  1. Słodziak. <3 Ostatnio też robiłam zdjęcia Danbo którego zrobiłam, ale wrzuciłam je tylko na fb. Twój Danbo bardziej przypomina originał. Wzięłaś szablon z internetu? :3

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, szablon jest z internetu. Na yt jest wszystko pokazane. Wczoraj zaczęłam go sklejać około 20:00, a skończłam o 1:30. Za to ruszająmu się kończyny .Ale nwm czy się opłacało marnować tyle czsu xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli to Cię pocieszy, ja mam strasznie mało czasu na szycie
    i moje panny prawie cały czas chodzą
    w tym samym. Chicken to pół biedy, ale Jenny, Bill i Kruszynka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! Dopiero zauważyłam, że napisałam ,,panny", a Bill przecież panną nie jest xD

      Usuń