Strony

30 sierpnia 2014

Sugar...

Hello!
Nie spodziewałam się, że uda mi się jeszcze coś napisać wciągu wakacji.
Najbardziej dziwi mnie to, że wakacje się kończą, a ja mam 100 razy więcej pomysłów niż 
wtedy, kiedy trwały! xd

Ostatnio bardzo zaciekawiły 
mnie te oto gumeczki:


Na pewno o nich już słyszeliście są teraz bardzo na topie.
Potrafię zrobić z nich 2 rodzaje bransoletek.

Ale to nie ważne!
Dzisiaj będą zdjęcia May, jeszcze z przed mojego wyjazdu. 
Niedługo dostanie jeszcze jedną sesję, bo wczoraj Alice dorobiła się zdjątek.
A właśnie sobie uświadomiłam, że dawno jej tu nie było.
Pewnie nie długo się pojawi :D

Ale teraz pora na May:

M: Cześć to ja May, ostatnio znalazłam ciekawą rzecz do zdjęć,
ale Marysia się uparła, że pomysł był tylko i wyłącznie jej! 
xd











Strasznie mi się nie chce (na razie) wstawiać zdjęć z "Meeta" (właściwie to taki mini meet),
więc jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia (oczywiście nie mojego autorstwa)
zapraszam tu, a tu druga część. :)

Pozdrawiam ♥♥♥

P.S. Nie długo mam urodzinki (11.09) i już nie mogę się doczekać :D.
Może zrobię jakiś specjalny post z tej okazji c:

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się jak ona nagarnia na łapki ten cukier i zbliżenie na rączki z cukrem.
    Świetne są te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, ale nie zazdroszczę sprzątania :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Muzyczka naprawdę umila mi czytanie postów u Ciebie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie bo ostatnio wszyscy mnie olali i nikt nie komentuje... :<
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, ja cię UWIELBIAM! Jesteś jedną z niewielu blogerek, które pod koniec wakacji w postach nie zanudzają o tym jakie to są smutne z powodu kończących się wakacji. Naprawdę miło czyta się posty takiego kogoś jak ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zawsze drażniły komentarze typu "Jeszcze 2 tygodnie wakacji" albo "Witajcie po wakacjach, jak tam nowy rok szkolny" To strasznie dołowało.

      Usuń
  5. Uwielbiam fotkę ,,I (Heart) Sugar" :D

    OdpowiedzUsuń