Strony

4 września 2014

♥Little princess♥

Na początku chciałabym Was ostrzec:
POST DLA WYTRWAŁYCH!
Zdjęć jest ponad 30! 
xd

Co tam u Was i w Waszych szkołach (pracach) słychać?
U mnie chyba ok. Pierwsza gimnazjum...ach..
Chcem już wakacje! xd

Dobra w sumie to nie wiem co napisać,
może to i lepiej. na pewno dla 
Was! @_@

Więc jedziemy zdjęcia:
(obiecałam Alicję i będzie Alicja :))

Zaczniemy dzisiaj takim zdjątkiem

















Później księżniczka uciekła z planu i udało
mi się zrobić takie oto 2 zdjęcia:

Moje ulubione ♥

 I powrót na plan, niestety nie długi... 





No i mamy śpiącą królewnę:

 Jako bonus daję zdjęcia Rochelle z wczoraj: 



Bloggerze czy już się dość najadłeś? Bo 
zjadłeś dosłownie całą jakość i kolor zdjęć :D

Pozdrawiam ♥♥♥

8 komentarzy:

  1. Śliczna *.* I jeszcze w tle Birdy ^^ Zdjęcia NAPRAWDĘ udane :D Kocham twoją Alice ♥
    Pozdrawiam =(^.^)= (KOT XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Rachelka zbyt długo nie gapiła się w to światło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, troszku jej się łepek podpalił. No a teraz tylko czeka aż zapalę lampkę, na szczęście ona sama (jeszcze) nie potrafi jej zapalić xd

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia. Ale na przyszłość staraj się nie ucinać jej rąk, nóg lub części włosów. :))
    Pozdrawiam ♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor dodatków i sukienki świetnie współgra z chipami Twojej królewny :D Wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :3 Najbardziej podoba mi się szóste :>
    też chcę wakacje! :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę ogłosić, że zostałaś nominowana do Liebster Award Na blogu http://histori-of-monster-high.blogspot.com/! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń