Strony

14 stycznia 2015

"Aqua" - czyli Frankie w nowej odsłonie

Hej!
Mam pare zdjątek z soboty, bo byłam u Anity, no i narobiłam
tych zdjęć, że o Matko! 
Nie chce mi się teraz rozpisywać. Ostatnio w ogóle jestem jakaś taka rozlazła...

Dzisiaj znowu Franki. Mam nadzieje, że jeszcze Wam się nie przejadła i że nie myślicie, że
nowy rok i zapomniałam o May i Alice. No co Wy? Po prostu są w trakcie przygotowań do zdjęć




 ***
Zapraszam Was serdecznie na mojego aska : http://ask.fm/kanapeczkamarysi 
Jestem na nim prawie codziennie, więc jak macie do mnie jakieś pytania to wiecie gdzie mnie szukać

Bardzo by mi było miło jak byście czasem zajrzeli na mojego drugiego bloga : marcia-mysz.blogspot.com
Jak już mówiłam u koleżanki zrobiłam bardzo dużo zdjęć, ale większość nie lalkowych,
a one pojawią się tam :D

Do zobaczenia (w przenośni) :)
Cześć!

4 komentarze:

  1. ŻELOWE KULKIIIIIII xD
    Zawsze chciałam je kupić, by zobaczyć czy faktycznie można je tak powiększyć, jak to na jutubach widywałam :P
    A ja czekam na Mayę i Alice, ot co ;)
    (tak całkiem przypadkiem, to imienniczki Majorki i moja xDDD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Supi fotki, bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. :3 Jak byłam mała to uwielbiałam się bawić tymi żelowymi kuleczkami. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń