Strony

20 lutego 2015

Ferie :)

Czejooo!!
Ferie się skończyły...a ja napisałam bardzo mało.
Ale obiecuję, że od nowego semestru (taraz xD) będę bardziej systematyczna co do lekcji i nauki, co znaczy, że będę miała więcej czasu dla lalek, dla bloga i dla Was...
Mam nadzieję, że jeszcze Wam nie obrzydłam i cały czas ze mną jesteście.

♥♥♥

Ferie...może ciekawi jesteście gdzie mnie poniosły wiatry (lub nie)?
Dobra i tak napiszę, bo nabrała mnie chęć na pisanie, zwłaszcza, że jestem chora c:
A więc najpierw siedziałam tydzień w domu :c. Ta smutna bużka to dlatego, że wolę w ferie gdzieś pojechać, pojeździć na nartach...Ale narzekać nie mogę, bo było nawet fajnie (niestety nie zrobiłam ani jednego zdjęcia :( ). Byłam sobie w centrum handlowym, w kinie i nawet na łyżwach.
Przejdźmy już do drugiego tygodnia, który był (moim zdaniem) dużo ciekawszy.
Więc w środę pojechałam z rodzicami i bratem do cioci na wieś. Pewnie zastanawiacie się
(a przynajmniej Ci co mieszkają w mieście) co można robić na wsi zimą.
Moja ciocia mieszka w (prawie) górach, więc narty w ruch. A w ogóle ciocia ostatnio kupiła kotkę o imieniu Afrodyta...i ona jest taka śliczna i słodziusia (pojawi się na zdjęciach), więc zagłaskałam ją na śmierć. Ogólnie było bardzo fajnie, szkoda tylko, że ferie są takie krótkie i byliśmy tam niecałe 4 dni.

♥♥♥

Przepraszam za moją długaśną paplaninę, ale ostatnio bardzo mało pisałam
(a ja kocham pisać x3), więc teraz troszkę musiałam Was pomęczyć.

Łapajcie zdjęcia May z wyjazdu (Bosz jak ja ją kocham)



 


  Doda





Selfie ^^










Czekolada...



Czejooo!!

10 komentarzy:

  1. Doda jest jednak mistrzem tego posta :D
    Łączmy się w chorobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz talent...
    May jest przez urocza, a jeszcze ta sukienka... tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!
    Tak sobie dodam że ja mieszkam na wsi...

    OdpowiedzUsuń
  5. May ma świetny ołtfit, a zwierzaczki słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. May ślicznie wygląda. ♥ Świetne zdjęcia, a kociak rzeczywiście jest słodki ^^''
    Też jestem chora, pjona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. :3 May ma genialną spódniczkę. :3 Żółwik, też jestem chora. :(
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że choroba Cię dopadła, uroczy kociak, taki futrzasty <3
    May śliczna, podoba mi się jej naturalny blond :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i piękna koteczka! Kocham koty. I lalki. A Twoja dal jest niezwykle urocza <3

    OdpowiedzUsuń