Strony

21 lutego 2015

Walentynki ♥

Awww ^^
Walentynki były dokładnie tydzień temu, ale co tam...

Ja bardzo lubię walentynki...Bardzo dużo ludzi pisze "Walę tynki", sama nie do końca to ogarniam...
Ja obchodzę walentynki i nie wiem dlaczego miałabym tego nie robić. 
Może nie mam tak zwanej "drugiej połówki", ale mam dużo osób (i nie tylko), które kocham:
rodzinę, przyjaciół, mojego chomika (którego już nie ma :c) i lalki.

♥♥♥

Teraz pare zdjątek Mayuchny (znowu) 
związanych z walentynkami ♥












Tak Was dzisiaj pożegnam...
♥♥♥

6 komentarzy:

  1. May wygląda przecudownie w upiętych włosach ^^.
    Gdzie się podziewa Al?

    OdpowiedzUsuń
  2. May jest świetną modelką, idealnie odnajduje się w takich klimatach.. W takich walentynkowych czyli według mnie słodkich i delikatnych po prostu ;D A ta skrzyneczka na listy jest genialna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem właśnie jedną z tych osób piszących walę tynki. Nie można przez cały rok okazywać swoich uczuć tylko raz w roku? Bo co? Bo tak wypada? Bo taki nastrój?
    Jestem totalnie buntownicza i nie lubię tradycji. Może w niektórych przypadkach, ale przecież to nie jest ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia <3
    Maya ślicznie wygląda w tej sukience *w*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mayuchny nigdy za wiele, uwierz mi. ^^ Zauroczyła mnie ta skrzyneczka, oraz także uważam że jest jej pięknie w różofym. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń