Strony

8 kwietnia 2016

Hatsune Miku

Ohayo :3

Pioseneczka, żeby wprowadzić w klimat zdjęć ^^

Mamy już piątek i myślę, że to w sam raz czas na post.
Dzisiaj wyjątkowo nielalkowy pościk. Mam jeszcze trochę niedzielnych zdjęć. I powiem Wam, że trochę się pobawiłam aparatem... I chyba pierwszy raz jestem tak strasznie zadowolona z tych zdjęć. Myślę, że jak jeszcze trochę popracuję to będę usatysfakcjonowana ze swoich zdjęć :>
Naprawdę strasznie mi się podobają *^*

Na zdjęciach tania wersja figurki Hatsune Miku c:







Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają, bo według mnie są to najlepsze zdjęcia w historii tego bloga ^^

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka urocza :3
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, uwielbiam tę piosenkę Miku.. Jest taka urocza i delikatna czyli naprawdę idealnie pasuje do klimatu zdjęć. A właśnie, zdjęcia swoją drogą są naprawdę prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah jak zwykle mamy identyczny gust muzyczny :D Piosenka jest świetna i też ją uwielbiam ^-^

    A co do zdjęć - faktycznie wyszły Ci świetnie. Te rozmazane tło to mistrzostwo. Drugie podoba mi się chyba najbardziej, figurka tak uroczo się wychyla! ♥ Mała Miku okazała się być świetną modelką - może sama sobie takową sprawię? :D
    Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia fota - Miku
    w krainie mchu i paproci?

    OdpowiedzUsuń