Strony

20 kwietnia 2016

How are you my first doll?

Ohayo :3

Jestem już po przeprowadzce i wciąż próbuję się tutaj za klimatyzować. Co prawda nie wyprowadziłam się gdzieś daleko i nie musiałam zmieniać szkoły. Ale mimo wszystko nowe miejsce, nowy kąt.
Nareszcie mam trochę wsi i lasu wokół domu i dużo nowych miejsc do zdjęć, co bardzo mnie cieszy. Jednak na razie jest tu strasznie słaby internet, przez co posty mogą się pojawiać rzadziej.

W weekend wybrałam się w plener z Alice. Udało mi się wreszcie znaleźć "to coś" w tej lalce i zakochałam się w niej od nowa. Trochę to musiało potrwać zanim stała się "lalką idealną" (no dwa lata to trochę sporo czasu), ale wreszcie cieszy mnie w 100% ^^

Zdjęciom nadałam takiego lekkiego, wiosennego klimatu <; 
(A przynajmniej taki chciałam uzyskać)




To jest moje ulubione ;>













Po miesiącu nareszcie udało mi się pokazać jej teraźniejszy wygląd *

10 komentarzy:

  1. Śliczna jest <3
    Sporo się zmieniła przez te dwa lata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna ❤
    Najpiękniejsza Alice ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ma sliczne oczka, wogole cala sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 lata, jak to leci. :') Taka wata cukrowa z księżycowymi gałkami ;3;

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza lalka to jednak pierwsza lalka - zawsze jest ten sentyment :D Świetnie, że wreszcie ją "ukończyłaś", wygląda naprawdę świetnie *^*♥ Kocham ten wig!
    Wiosenny klimat udało ci się oddać w stu procentach. Ten mlecz był świetnym pomysłem, te kwiaty zawsze kojarzą mi się właśnie z wiosną :D
    Pierwsze, drugie i trzecie zdjęcia są dla mnie faworytami tej sesji ♥
    Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie udało Ci się złapać ten wiosenny klimat ;3
    Mała wygląda cudownie. Cieszę się, że udało Ci się ją znów pokochać ^^

    OdpowiedzUsuń